(Android/iOS) 9 Letter Jumble - Anagram Games hacka spel (oändligt guld)
Mar 16, 2022 22:44:32 GMT 10
Post by roughtabmegela on Mar 16, 2022 22:44:32 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ 9 Letter Jumble - Anagram Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 9 Letter Jumble - Anagram Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacka spel (oändligt guld) ▞▞▞
▞▞▞ 9 Letter Jumble - Anagram Games 2022 version ▞▞▞
9 Letter Jumble - Anagram Games શબ્દ uso
Ett bra spel. Svårt att recensera eftersom jag precis har börjat spela den.Annonser är inte lika påträngande som vissa andra spel (som jag har avinstallerat) det skulle vara bättre om knappen för att acceptera ord var närmare orden och inte så nära X-knappen.
9 Letter Jumble - Anagram Games Söz cfhx
Njuter av det här spelet, men vissa ord finns inte på listan.
Fantastiskt spel.. Inte för lätt och en riktig utmaning
Bra app & spel. Perfekt för att döda tid medan du fortfarande använder din hjärna. Tillägg är inte alltför irriterande.
Jättebra hittills. Precis som pusslen i tidningen. Inga riktiga annonser som stör dig. Enkelt spel men bra gjort. Njuter av det.
9 Letter Jumble - Anagram Games શબ્દ gdbf
Efter några spel blev jag bara uttråkad
Bra spel, tack så mycket!
Jag kom upp till Golf i Red Rover-paketet när appen började spela upp. Det enda sättet att få den att öppnas igen var att rensa all data så nu är jag tillbaka till start och utan de 40 ledtrådar jag hade sparat. Och det är en annan fråga - jag betalade för appen efter några spel, så det är meningen att det inte ska finnas några påtvingade annonser, nu ger appen mig inte möjligheten att titta på annonser för att få ledtrådar. Så det är ett stort handikapp. Kommer att vänta på att dessa buggar förhoppningsvis fixas. Åh, även e-post är buggigt så kunde inte rapportera.
Spite & Malice Card Game Cărți de joc rxk
Ett grundläggande anagramspel men beroendeframkallande. Vissa bonusar eller utmaningar skulle piffa upp det.
Gillade det inte. Du måste gissa vad alla knappsymboler är, instruktionerna är inte särskilt användbara.
Jag och min pojke spelade detta tillsammans i evigheter, men har nu låst upp alla nivåer.....kommer det att bli fler?
9 Letter Jumble - Anagram Games Ordspel eoj
Jag tycker om spelet, men jag önskar att det fanns ett sätt att kalla tillbaka det föregående ordet när du bara vill lägga till ett "s" eller "ed" eller liknande. Att skriva ut allt igen är ganska tråkigt med längre ord.
Det skulle vara trevligt att ha en knapp för att avsluta ett bräde innan det är löst. Och det skulle vara ännu bättre om det gav listan över ord som missades efter att ha hittat alla ord du kunde och slutat.
Kontinuerlig njutning och ofta utmanande. Ett spel för att hålla tankarna sysselsatta, särskilt under dessa aldrig tidigare skådade tider. Inga avbrott från annonser, du bestämmer om och när du tittar på dem för att få ledtrådar till ord du kämpar för att hitta. Jag rekommenderar starkt detta spel.
Det är svårt att slutföra varje pussel. Mer än 70 ord vardera är mycket. Håller mig sysselsatt och funderande
Bra spel. Testar din vokab ganska bra. De tidigare nivåerna kan vara lite svårare, åtminstone för mig. Och det dagliga frågesporten ... gör det till ett ord på 7 eller 8 bokstäver, de 6 bokstäverna är väldigt, väldigt lätta.
bra ordspel om du gillar anagram. Lätt att använda, många nivåer. Som scrabble-fan önskar jag att den hade en mer expansiv ordbok, men den är ganska bra som den är.
Exakt som annonserat, bra ordspel!
Älskar det här spelet men bokstäverna registreras inte när du rör dem. Det är väldigt frustrerande. När lägger du till nya NIVÅER?
Utmanande bra spel
bra men behöver fler nivåer
tillfredsställande, utmanande spel. skulle vilja se alla uppnådda ord visas även om utskriften naturligtvis skulle vara mindre. kanske alla ord kan ses på en enhet större än en telefon. i alla fall jag gillar spelet.
Riktigt dåligt ux
Coolt spel. Annonser är ganska försumbara inkorporerade.
9 Letter Jumble - Anagram Games শব্দ qta
Utmanande och rolig dome scratcher! Njuter verkligen av det. Toppspel. Ladda ner den och testa din mentala förmåga.
Mycket långsamt gränssnitt. Måste trycka på bokstäver, inte glida, och vissa kranar misslyckas med att registrera. Långsam manuell radering av varje bokstav och separat inlämning av varje ord. Detta är omöjligt att använda efter att ha spelat snabbare ordspel. RE dev: Du begränsar din app genom att inte uppmärksamma vad andra har gjort. Tangentbordsarrangemanget är långsammare än en ring med vilken bokstavsordning som helst som är möjlig med hjälp av en slide som skickas automatiskt vid lyft. De 12 andra spelen jag har spelat med den stilen var alla bra.
Stilren grafik och utmanande med minimala annonser
Fängslande ordspel. Trevlig.
Häftigt
Utmanande och roligt
Smashing game. Precis rätt svårighetsgrad
Sammantaget en stabil match för att ta bort tid. Brist på 5 stjärnor eftersom det tenderar att inte ha ord i sig som är vanliga, och det nuvarande systemet med att skicka e-post till teamet för att lägga till ord är lite besvärligt när utelämnanden är frekvent. Inte säker på vilken ordbok spelet använder, men det kan dra nytta av den internationella Scrabble. Alternativt är någon typ av form istället för att skicka in saknade ord bättre.
Perfekt för ordförråd
Fantastiskt målspel. Trevlig
Vissa nivåer var ganska utmanande men det var det som gjorde det roligt. Lite usel att spelet tar slut och man bara måste radera
får dig att tänka till och förbättrar ens ordförråd
Detta spel är enkelt men utmanande. Annonserna är inte påträngande och jag gillar att de är kopplade till ledtrådar, du behöver inte titta på dem om du inte vill. Jag önskar bara att de släppte fler nivåer eftersom jag har avslutat dem alla.
Ett av mina favoritordspel. Annonser är inte särskilt irriterande, och om du försöker lösa alla möjliga ord är spelet svårt.
Fantastiskt spel och beroendeframkallande, även om vissa ord är så obskyra att du inte ens skulle gissa. Och motsatsen till vissa ord som han skulle acceptera inte är det. Tror du att appen möjligen har en bugg eftersom jag är på nivån digo Omega och inte kan gå vidare? Vänligen reda ut detta när jag gillar spelet. Jag försökte prenumerera på gold rush, men efter att ha lagt in min e-post, skulle det inte prenumerera, tog mig bara till att skapa ett tomt e-postmeddelande??
Att hålla den gamla grå substansen igång. Mycket användbar för att tackla Boggle och Scrabble också! Lyckligtvis är annonserna verkligen inte påträngande heller.
Älskar det! Ganska svårt men det finns åtminstone ingen slang och alla ord är rotade på engelska. Endast önskan: när du använder en ledtråd skulle det vara trevligt att veta längden på ordet. Utöver det? Fortsätt bara att de nya nivåerna kommer!
Roligt, lättåtkomliga definitioner är också bra. Kan lägga till alternativ eller variant till bokstäver och poängsystem för flera användningsområden för längre ord.